·144 syf.····Okunma: 24 Aralık 2025 15:41 Adıyla tam olarak uyumlu bir kitap. Sanki kafamın çok uyuştuğu yakın bir arkadaşımla, hafif esintili bir yaz gecesinde, saat 2 sularında "Hadi balkona çıkalım biraz" demiş ve balkonda hayat, ilişkiler ve benzeri konularda saatlerce konuşuyormuşuz gibi bir hissiyat veriyor kitap. Yazarın samimi dili de kitabı daha güzel kılıyor. Normalde kişisel gelişim tarzında kitaplar beni çok sarmaz ama yazarımız bu kitabı anlatım diliyle kişisel gelişim kitabı türünden oldukça farklı bir yere taşımış. Okumanızı şiddetle tavsiye ederim :)