Öncelikle şunu söylemeliyim ki kitabı çok büyük bir beklentiyle aldım ve gerçekten beklentimi fazlasıyla karşıladı. Çok akıcı ve sürükleyici bir kitaptı. Alicia’ nın konuşmasını beklemek biraz sabır istese de beklemeye değerdi. Kitabın sonunu hiç böyle beklemiyordum doğrusu. Okuması gerilimli ve bir o kadar da keyifli bir kitaptı.