·408 syf.····Okunma: 24 Aralık 2025 22:22 Yazarla ilk tanışma kitabımı az önce bitirmiş bulunmaktayım.Öncelikle yazarın dili ve hikayenin akıcılığını beğendim.Kurgusu ve heyecanı güzel.Sadece eleştirebileceğim tek yönü konu biraz uzatılmış.Sonlara doğru “hadi artık kimse çıksın ortaya”demedim değil..Ama hakkını yiyemem,başka kitaplarına da şans veririm…