Gümüş yürek 2 bitti...
10/10
·416 syf.··
2025 90. kitabı
·
14 günde okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2025 01:55
İlk öncelikle kitabı çok sevdiğimi söyleyerek başlayayım. İlk kitapta o yavaş ilerleyiş ve kısmen az akıcılık bu kitapta bence yoktu burda hem olayların daha da artmasının hem de puntonun bence etkisi var. İlk kitaptaki kış temasını, huzur dolu atmosferini çok seviyorum ama bu kitapta kullanılan mevsim,tema ve bulunduğumuz yerlerin bir nevi fazla olması ve bunun işleniş biçimini çok sevdim. Ayrıca yeni eklenen karakterlerimiiiiz bayıldım bayıldım çok sevdim Ayrıca bahsetmeden geçemeyeceğim, iki kitabından son iki bölümlerini ( özel bölüm niteliğinde) baya severek okudum onların kitaba eklenmiş olması çok yerinde olmus bence. İlk kitapta asla favori karakterimi seçememiştim ama bu kitapta KESİNLİKLE MARLO oldu. Üçüncü kitabı okumak icin sabırsızlanıyorummmm!! Umarım en kısa zamanda alip okuyabilirim (Ve Damla abla yorum okumayı çok sevdiğini biliyorum uzun zaman sonra senin için yazdım D. N. Archeron iyi ki yazmışsın iyi ki okumuşum seni cok seviyorum)
Gümüş Yürek 2D. N. Archeron · Guardian Yayınları · 2024874 okunma
·
404 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.