·125 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Aralık 2025 19:46 Kitabı okuduktan sonra bazı dünyevi zevklerim nefsinin boş istekleri olduğunu anlıyor insan.
En etkilendiğim kısım çocuk terbiyesi bölümü çünkü terbiyenin çocuk yaşta başladığını Ahlak zorla değil örnek kazandırılacağını anlatması çok güzel bir sözü var bu konuyla ilgili “Çocuk, kendisine verilen şekli alır. Onu hayra alıştırırsan hayır üzere büyür; şerre alıştırırsan onunla helâk olur. ” günümüzün şartlarına bakınca her yetişkin biriyim bence bu kitabı okuması lazım.