Tek kelimeyle muhteşem, kitap Fransız İhtilali Dönemini anlatıyor. O dönemin adaletini, özgürlüğü,eşitliği ve sonradan sınıf ayrımcılığından çıkan ayaklanmaları çok güzel işlemiş yazar kitapta. Çok ayrıntıya işlenmesede kitapta aşkta var ve gerçek bir aşkı anlatıyor. Kitap sonu beni ne kadar üzsede muazzamdı. Okuyun okutun.