·416 syf.····Okunma: 25 Aralık 2025 23:56 Beni gerçekten sarstı.
Bu kitapta mutlu bir son yok ama dürüst bir son var. Yazar okuru rahatlatmayı değil, rahatsız etmeyi seçmiş. Final, “keşke” dedirtiyor ama aynı zamanda hikâyenin ruhuna da tamamen sadık.
Bence bu tam bir başlangıç..