Puan vermedi·56 syf.··Beğendi
· ölümü kabullenmiş, çoktan ölmüş bir insanı mahkumların gözünden şiir dili ile okuma deneyimi sunan gerçek bir klasik. Wilde’ın okuduğum ilk eseri ve gerçekten etkileyici. İnsan doğasını güzel yansıttığı; suçu ve pişmanlığı, insanların beklentilerini dışardan görebildiğiniz hafif melankolik güzel bir balad.