Kitaptaki bazı kişilerin soruların yanıtlarına karşı içimden "yeter" diye düşünmüş olsam da genel anlamıyla hoş bir devam kitabı. Hayata baktıkları yönler inanılmaz karamsar ya da yorucu olduğunda ister istemez okuma hızımı hızlandırdığım yerler olmadı değil açıkçası. Ps: sorular süper Murat Menteş'in emeklerine sağlık