Kitabı severek acaba ne olacak diye okudum. Yazar her kitabında başka kitaplarındaki karakterleri kullanıyormuş. Okuduğum İlk kitabı olduğu için bilemedim ama kitap ile ilgili konuşulduğu için biliyorum. Anlatımı akıcı ama kitapta her olaydan bahsetme endişesi biraz kitabı sıkıştırmış. Anlatımından dolayı bir kitabını daha okumak için şans vereceğim.