9/10
·168 syf.··
2025 9. kitabı
Merhaba arkadaşlar sizlere güzel bir kitap yorumuyla geldim. . . Kurguda kendimizden izler bulacağımız bir kitap. 9 hikayeden oluşuyor. Ama beni en etkileyen hikayesi sesimi duyan var mı oldu diyorum ya hepimiz kendimizden izler barındıran bir kitap. Hadi gelin kısaca anlatayım. Siz hiç kıyameti yaşadınız mı? Ben yaşadım! Evsiz barksız,yersiz yurtsuz,yetim ve öksüz kaldınız mı? Ben kaldım! Karanlik sevmem üşümeyi sevmem çok katlı binaları sevmem. Yıllar önce yaşadığı depremin üstünde barındırdığı korku,öfke,üzüntüyü konu almış yazarımız. "Acını değiştiremiyorsan,acını değiştir." "Unutmayalım ki ısınmak üşüyünce,dinlenmek yorulunca,geceler de uyuyunca güzeldir.
Uykuya SusuzGülşah Yüksel · Evrensel Kültür Yayınları · 202526 okunma
··
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.