2/10
·33 syf.··
2017 32. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2017 00:00
Beğenmedim. Klişe ve saçmalığı pek fazlaydı. Aşırı sahteydi. Gerçekçiliği yoktu. Okuduğum en kötü mangalardan biriydi ve sıkıcıydı.
Akuma na CupidAi Hibiki · 20082 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.