Oldpr
@Oldpr · 8yıl
Takip Et
2/10
·
33 syf.
·
Kitabı okudu
·
2017 32. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 06 Nisan 2017 00:00
Beğenmedim. Klişe ve saçmalığı pek fazlaydı. Aşırı sahteydi. Gerçekçiliği yoktu. Okuduğum en kötü mangalardan biriydi ve sıkıcıydı.
Akuma na Cupid
Ai Hibiki · 2008
2 okunma
2 beğeni
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap