Puan vermedi·576 syf.··
2025 6. kitabı
Bu kitaba can sıkıntısından başlamış ve bir gecede yarısına kadar okumuştum. Kadın karaktere olan hayranlığım hala son bulmuş değil. Her iki karakterin hataları çok fazlaydı, fakat neden bilmiyorum okurken asla yarım bırakmayı düşünmedim. İlk defa toksik bir çifte bu denli bağlandım. Okurken çok ağladım, ama güldüğüm anlar daha fazlaydı. Bitirdiğimde en sevdiğim kitap haline geldi. Çünkü bana okurken oradaymışım gibi hissettirdi. Bigenin yaşadıkları da beni ayrıca etkiledi. Yorumları ilk okuduğumda çok şaşırdım. Tabii ki herkesin kendi fikri, fakat farklı bir kitaba yorum yaptıklarını düşündüm. Kısacası kesinlikle tavsiye ederim. Ama herkesin seve bileceği bir kitap olmadığını düşünüyorum. Kusursuz bir kaos sevenler okusun
Saka ve SanrıMaral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20252,463 okunma
·
160 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.