·276 syf.····Okunma: 27 Aralık 2025 10:43 Kitabı bitirdim, çok güzel başlayan ama bence başladığı gibi bitemeyen bir kitap oldu. Şeyhlerle ilgili daha güzel bir hikaye bekleyerek okudum ama umduğumu bulamadım açıkcası. Karakterin aşık olduktan sonraki tavrı, Rüstem, Savaş derken konu çok dağıldı ve ben ne anlatılmak istiyor anlamadım bile. Daha önce Tarık Tufan’ın “Gece Açan Çiçekler” kitabını okumuş ve çok beğenmiş biri olarak bu kitabını maalesef beğenmedim.