Puan vermedi·576 syf.··
2025 7. kitabı
Wattpadden okuduğum için hangi olay, hangi kitapta tam olarak bilmiyorum. Öncelikle en sevdiğim seri, kitap olduğunu belirtmek isterim. Benim için yeri çok ayrıdır. Satır fırlatma sahneleriyle, gözümde yaş bırakmayan satırlarıyla harika bir kitapdı. Kafes sahnesini demiyorum bile. Çok etkileyici bir bölüm olmuştu. İki kız kardeşin bir birine düşürülmesi, fakat o sırada Gazelin de hiçbir şey yapamayıp kız kardeşini yaralaması en acı olanıydı. Kaos dolu çiftim zaten tam gaz devam etti ateşli ilişkilerine. Ah neydi o Fransız otelindeki sahneler O kadar çok yaraladılarki bir birlerini, hangi birinden bahsedeyim. Olsun, ben yine de seviyorum Sanrı ve Saka'sını;) Duha ve Elayla olan dörtlü sahnelerine ayrıca bittimTavsiye ederim ama herkes benim kadar keyif almaz bence. Bende yeri çok ayrı bu serinin🪻🪻
Saka ve Sanrı 2Maral Atmaca · Ephesus Yayınları · 20251,632 okunma
·
72 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.