Puan vermedi·232 syf.····Okunma: 27 Aralık 2025 08:01 Sonunu o kadar merak ettim ki hemen bitirdim. Öğrencilerim de tüm gün elimde görünce sordular, onlara da anlattım :)) Zaten gayet sürükleyici. Sadece kayığın ve ağaçların anlattığı hikayelerde yer yer kitaptan biraz koptum. Ze ile ilgili tahminim de yanlış çıktı sonunda. Çok çok beğendim. Yazarın başyapıtını zaten önce ortaokulda okumuştum, sonra yetişkin olarak tekrar gözyaşları içinde okudum.. Küçükken bir ağacım vardı, ismi Şeker Portakalıydı :) Bu yüzden bu kitabını da hiç tereddüt etmeden aldım ve unutulmazlar arasında yerini aldı bile.. 2025 in son kitabı oldu. Daha nicelerine..