Hizmetçi serisi ile popüler olmuş bir yazar.
Ben herkeste gördüğüm kitaplara karşı ön yargılı oluyorum. O nedenle okumaktan kaçırdığım yazarlardandı.
Arkadaşımın birinin tavsiyesi üzerine D koğuşu kitabını aldım, okudum.
O kadar içine alan bir dili vardı ki elimden bırakamadım. O doktorla beraber nöbet tutan kişi bendim.
Bana bu hissi yaşatan kitaplara bayılıyorum.
Sonunu ayrıca çok beğendim.
Okuyun, okutun ;)