Çünkü bu benim seçimim / matrix 1
Neden, Bay Anderson, neden? Neden, neden bunu yapıyorsun? Neden ayağa kalkıyorsun? Neden dövüşmeye devam ediyorsun? Varlığını sürdürmekten öte bir şey için mi savaştığına inanıyorsun? Bana bunun ne olduğunu söyleyebilir misin? Bu özgürlük mü, yoksa doğruluk mu? Belki de barış… ha, sevgi olabilir mi? İllüzyonlar, Bay Anderson. Algımızın yanılgıları. İnsan zekâsının, anlamsız ve amaçsız varoluşunu meşrulaştırmak için denediği geçici idealler. Ve bunların hepsi, en az Matrix kadar yapay. Zaten sevgi gibi zavallı bir kavramı ancak insan zekâsı icat edebilirdi. Bunu görebilirsin. Bu durumu kabullenmelisin, Bay Anderson. Bunu şimdi bilmelisin. Kazanamazsın. Amaçsızca dövüşmeye devam etmenin hiçbir anlamı yok! Neden, Bay Anderson… Neden? Neden direniyorsun? Çünkü bu benim seçimim…
·1 alıntı·
47 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.