·144 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Aralık 2025 22:44 Kalbi güzel bir arkadaşımın hediye etme vesilesi ile okuduğum bir kitap. Yazarla ilk tanışmam.
Kitaba bayıldım. Son zamanlarda okuduğum en iyi kitaplardan biriydi bence. Üç öykü ama üçüde ayrı tatda.
Öğretmenlik konusunda çok nokta atışlar var. Birde bol bol kitap alma duygusunu çok yakinen bilirim. O yüzden bizim evi de gördüm biraz
Ama en çok kalbimi Tespihçi Baba isimli öyküye bırakıyorum. Sıcacık bir hikaye.
Kısacası bir kitap okuyayım ve ruhuma iyi gelsin diyorsanız o kitap bu kitap
Kitapla kalın