Kitap tek kelimeyle mükemmeldi acayip akiciydi zaten serinin devam kitabiydi yeri geldi aglatti yeri geldi güldürttu zaten maral atmacanın tum kitaplarıni bayilarak okuyorum yine harika bı eser ortaya cikmis Bige efil saka zaten güçlü kadın karakter 4. Kitabi sabirsizlikla bekliyorum