·148 syf.····Okunma: 25 Aralık 2025 00:00 Bu kitabın her şeyine bayıldımmmm!! Sabahattin Ali zaten en sevdiğim yazarlar arasında. Ama bu kitabı ayrı bir güzel bence. Kapağının yeşilinin tonundan tutun içindeki resimlere kadar... Sabahattin Ali'nin ölümünden uzun yıllar sonra eşi ve kızı yayımlanmamış yazılarını, çizimlerini ve karalamalarını sandıklarından toplayıp çıkarmışlar ve bu eser ortaya çıkmış. İlk yarısında hikayeleri, ardından şiirleri ve son olarak da dergiler ve gazetelerde yayımlanmış yazıları mevcut. Kadın hakları için Konya'da yaptığı konferanstaki konuşmasında yıllar geçse de hâlâ günümüzden bahsediyor gibi hissettim. 100 yıl da geçse Türkiye hâlâ aynı sorunlara sahip ne yazık ki...
En sonda ise kendi çizdiği resimleri var. Şiirlerinde de çokça kez kendini kurbağaya benzettiğini biliyordum ama bunu bir de resimlere dökmesi beni daha da etkiledi.
Yani anlayacağınız kitaba puanım 10/10