Hayatımın en kötü 2 yılını atlattığımı düşünüyor ve umuyorum. Kitap okuyacak ne hevesimin ne isteğimin ne mecalimin olmadığı günlerle doluydu bu iki yıl, hiç unutamayacağım. 🫠
Her şey geçti şimdi 🤝🏻
Bol bol okuduğum, yeni şeyler öğrendiğim, hedefi minimum 🤏🏻 tutarak maksimum okumaya ulaştığım bir yıl olur umarım.
Hiç olmadığım kadar umut doluyum bu yıldan 🧚🏻♀️
Bu da kendime böyle bir yorum, not olsun yıl sonunda tekrar okuyayım. 😚