Son zamanlarda ismi duyulan yayınevlerinin “ters köşe” söylemlerine aşikar olduğum için açıkçası ters köşe durumu yaşamadım.Hikaye klasik gelin,kayınvalide sorunlarını ele alsa da heyecanlı.Son sayfalara kadar Emily’e sinir oldum.Bu kadar kaosun içinde yer almasının sebebine anlam veremedim.Erkek karakterin ciddi psikolojik sorunlarının olduğu apaçık ortada iken..Yine de boş zamanda okunacak bi hikayenin ötesine geçebilecek seviyede değil…