kitabı genel olarak beğendim ancak bu karakterler sormak yerine tavır alıp kendince olanları yorumlayıp tavır alıyorya satırlar arasına girip terlikle kürekle dövesim var. mutlu son severim ama olmadı yinede 1 günde bitirilen akıcı keyifli kitaptı.yazarın kalemine sağlık.