·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Aralık 2025 21:57 Kitabı İskenderun'da bir sahaftan aldım. Okuduğum kitabın ilk baskısıydı. Yazarın hemşehrim olması ilgimi çekmişti. Kitabın güncel baskısını bulamayacağımı düşündüğüm için aldım.
Kitap 70'li yılların sol düşüncesinin bir özeti sayılabilecek fikirleri içeriyor diyebilirim. Muhtemelen yazarın hayatını geçirdiği coğrafyada devrimci sol ütopya kurgulanarak yazılmış. Kitabı okuyanları o yıllarda heyecanlandırabilecek eserin bugünün Türkiye'sinde herhangi bir insana tesir edebileceğini düşünmüyorum. Fakat 50 yıl öncesine bugünden bakıp aradaki düşünüş farkını kıyaslayabilmek açısından benim için faydalı diyebilirim.