Yılın son kitabının da sonuna geldik…
Kayahan DEMİR'den okuduğum ilk kitaptı ve güzeldi.
Keyifliydi gerçekten hızla akıp gitti ama ben istediğim gizeme pek ulaşamadım katil ve hırsız benim açımdan tahmin edilemeyecek boyutta değildi. Ortaya çıktığında da çok şaşırmadım zaten hep aynı yöntem kullanılır kitaplarda. Belki de kitabı her yerde gördüğüm için beklentimi fazla yüksek tuttum. Ama kitabın akışı itibariyle çok iyi kurgulanmış bir kitaptı. Geniş karakter kadrosu, akıllıca ipuçları, tarihi mükemmel bir şekilde uyarlama ve ona göre ince detaylar yerleştirme falan gayet başarılı buldum konusunu ve zekice gidişatını. Sizlere de mutlaka tavsiye ederim. İçerisinde sizi sıkmayacak tarihi bilgiler de var. .