10/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2026 13. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 07 Mart 2026 21:51
Hayatım da okuduğum tam beni anlatıyor dediğim tek kitap her sayfası ,her satırı bu kadar mı dokunur herkesin kendin bir pay bulacağı bi kitap.... Bazen "kazandım" dediğin savaş, ruhunu kaybettiğin andır. Ve bazen "kaybettim" dediğin şey, seni kurtarandır. Bazı insanları, bazı konuları, bazı acıları arkanda bırakmak bir yenilgi değil - bir özsaygı eylemidir. Kendini korumak, vazgeçmek değildir. Bu, "Artık her şeyle savaşmak zorunda değilim" diyebilme olgunluğudur.
Her Şeyle SavaşamazsınÖzgür Bacaksız · İndigo Kitap · 2025489 okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.