·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Aralık 2025 22:24 Bu yazarın okuduğum 3.kitabı. Yazar çok güzel ve akıcı bir dille bu kitabı yazmış. Hiç sıkmayan bir anlatımı var. Her şey Sadem'in sınav kağıtlarını çalmasıyla başlıyor. Bu olay yaşanırken Buğra Han'la tanışıyor. Buğra Han çok yardımsever ve iyi bir çocuk. Bu kitapta aynı zamanda karakterlerin yaşadığı sorunlara da çok güzel değinilmiş. Çok güzel bir kitap.