Beğenmedim, çok yüzeysel bir kitap
Büyük beklentiyle başladım ancak kitabı yarım bırakmak zorunda kaldım. Anlatım son derece düz, edebi açıdan zayıf ve yüzeysel. Duygular derinleştirilmiyor; metin sürekli aynı yakınmalar etrafında dönüp duruyor. Terapist–danışan diyalogları gerçekçi olmaktan uzak, bir doktordan çok sıradan bir sohbet havasında ilerliyor. Okurla bağ kurmak yerine tekrara düşen bir iç dökme metni gibi hissettirdi. Popülerliğini içeriğinden çok,çarpıcı başlığına borçlu olduğunu düşünüyorum. Derinlik, güçlü anlatım ve edebi tat arayanlar için hayal kırıklığı.
1000Kitap
Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20248,6bin okunma
·1 alıntı·
79 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.