Büyük beklentiyle başladım ancak kitabı yarım bırakmak zorunda kaldım. Anlatım son derece düz, edebi açıdan zayıf ve yüzeysel. Duygular derinleştirilmiyor; metin sürekli aynı yakınmalar etrafında dönüp duruyor. Terapist–danışan diyalogları gerçekçi olmaktan uzak, bir doktordan çok sıradan bir sohbet havasında ilerliyor. Okurla bağ kurmak yerine tekrara düşen bir iç dökme metni gibi hissettirdi. Popülerliğini içeriğinden çok,çarpıcı başlığına borçlu olduğunu düşünüyorum. Derinlik, güçlü anlatım ve edebi tat arayanlar için hayal kırıklığı.