·376 syf.····Okunma: 31 Aralık 2025 11:56 Öncellikle o kadar insan bu kitaba yüksek puan vermiş ve övmüş ki şok oldum ne alaka dedim? Öcellikle kitap aşırı yavaş ilerliyor ve tanrı bakış açısıyla yazılmış insanın kafasını daha çok karıştırıp zevkini bağlanma ihtimalini öldürüyor, kitabı çok seveceğimi düşündüm özellikle de baş karakterin benim gibi protez bacağının olduğunu öğrenince ama öyle olmadı kitabı bu arada yarım bırakma kararı aldım 250 sayfadayım ve finali heyecanlı olsa da fikrim değişmez zaten. Yani gerçekten çok güzel bir kurgu heba olmuş sırf son sayfalar heyecanlı diye bana bu kitabı öneren kişiye de öfkeliyim rs girdim resmen... Zaten ben hiç kitabı atlayan biri değilim ama bu kitapta 1.5 sayfa betimleme var kuyunun bile betimlemesi var direkt daralma geldi ahahdhshdh neyse bu kitabı okuyup almak sadece zaman kaybı, karakterleri cidden çok sevdim evrenide ama okumaya değmez maalesef ki...