·496 syf.····Okunma: 31 Aralık 2025 03:53 Kurgu benim için çok güzeldi. Ama çoğu olayı havada bırakarak bitti. Hep olumsuz sonuçlar doğurdu kitap Ayliz için. İlk 2 kitap hariç gerilmekten kitabı okuyamadım. Her hareketinde olumsuz ne olacak şimdi stresine girdim. Gerilmemek için kitabı karıştırınca daha gerilimli olaylar olduğunu fark edince devam ettim okumaya.
Kardeşi Eylül'ün bi yol bulup geşeceğini düşünmüştüm. Son kez ablasını bile göremedi.
Spoiii olabilir, olmayadabilir.
Sonunda Aytun'un fedakarlığı felan tamam çok güzel Ayliz'i kurtardı ama Ayliz'in hamile olup kurtulması daha güzel bir son olurdu. Hiç mi gün yüzü görmezler ya bu kadarı fazla.