Kitap çok güzeldi. Elvin'in renkli dünyası beni çom etkiledi. Sanırım gitar başlayacağım Annesini merak etmesi, onun peşinden gitmesi daha sonra Barış'ı Cevriye Hanım ile benzetip annesinin yaptığı şeyi yapması ve sonundaki konser anı çok güzeldi Elvin'i çok sevdim Müziğin RengiFerhat Taştekin