·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Aralık 2025 16:08 Yılın okuduğum son kitabıydı Kitapların İyileştirici Gücü.
Yazarın okuduğum 3.kitabı oldu. Hyunam-Dong Kitabevi, Sade Bir Hayat ve Kitapların İyileştirici Gücü.
İlki roman diğerleri deneme türünde.
Diline, samimiyetine,
sahiciliğine, okuma zekâsına hayran kaldığım bir yazar oldu.
Bu kitabında kitaplar ve okumayla ilgili 53 kısa deneme yazmış.
Farklı okuma biçimlerinden, yazı yazmaya, klasiklerden okuma kulüplerine kadar kitapla ilgili neredeyse her şeyi yazmış. Ama yazar ve okur olarak kendi penceresinden, tecrübesinden özgün bir yorumla.
Kimi yerlerde fikirlerim pekişti, kimi yerlerde farklı bir bakış açısı gördüm, kimi yerlerde ise şu kitabı ve yazarı nasıl da okumamışım dediğim oldu. Velhasıl her okuyuşumda yeni bir şey öğrendim.
Okuma eylemi ne kadar önemliyse eylemin
niteliği/nasıllığı da önemli.
Bu anlamda bana çok şey katan, zevkle okuduğum bir kitap oldu.
Şiddetle tavsiye ediyorum.