"Bazen bir tanrıya aşık olmak, bir iblise aşık olmaktan beterdir."
#tutkununtanrısı
•Fantastik
•İlahlar, avcılar, iblisler
•Anlaşmalı birliktelik
Selamlaaarr sizlere çookk güzel fantastik bir kitabın konusu ve yorumu ile geldiimm
konusu;
🪽Bu evrende 7 ölümcül günahın ilahları (Tutku, açgözlülük hasetlik, oburluk tembellik öfke kibir ve 7 Kutsal erdemin ilahları (iyilik, eğlence, sevgi aşk, adalet, şans, umut, kader)
var. Ve bu ilahların ve evrendeki her şeyin yaratıcısı Uha var.
🪽Bizim baş karakterimiz olan tutkunun tanrısı Rast bir gün lanetleniyor. Unutmamak için yemin etse de maalesef laneti ona bunu unutturuyor. Nedenini bilmediği bir şekilde insan bedenine takılı kalıyor. Hayatta kalabilmek için kendi sıfından olan insanların yakınında olup onlardan beslenebilmesi lazım (bir işi tutku ile yapıldığında bundan güç alır)
🪽Jinava bir gün konsere gittiğinde sahneye bir adam çıkıyor ve onu sadece kendisinin gördüğünü farkediyor. Böyle olunca korkup konserden çıkıp eve gitmek istiyor. Eve giderken garip şekilli hepsini birbirinden farklı olduğu yaratıkları görüyor(iblisleri) Bir iblis onu parçalarken yanlarından geçen adamdan, Rast'tan, yardım etmesi için yalvarıyor. Karşılığında ne isterse yapacağını söylüyor
🪽Rast, onu iyileştirip eve getiriyor ve ona bir teklif sunuyor. Bir daha o iblisleri görmemesini sağlayabilir ama karşılığında onunla aynı evde kalacak. Jinava başta istemesede sonra kabul etmek zorunda kalıyor.
🪽Rast neden lanetlendiğini bulabilmek için güç toplaması ve Anara'ya gitmesi gerekiyor. Jinava ise hayatta kalabilmek için bu anlaşmaya uymak zorunda.
Peki avcıların, günahların tanrılarını avladığı, iblislerle baş etmek zorunda kalan Jinava bu durumda ne yapacak?
yorumum;
AY BU KİTAP NEYDİ BÖYLEEEE
bu zamana kadar okuduğum fantastik kitaplar arasında kesinlikle ilk üçe girebilecek bir kitaptı. Rast ve Jimava arasındaki o uyuma çekime bayıldııımm
Rast'ın içindeki o gizemi okumak, Jinava'yı böylesine güzel düşünmesi çok güzeldi Ona sürekli onun sayesinde hayatta kaldığını ondan bir parça olduğunu söylemesi ve sürekli bunu ona hissettirmesini okumak gerçekten çok zevkliydi
En sevdiğim karakter Severi olabilir.. Bisikletli o küçük çocuk onun sahnelerine bayıldıım çok eğlenceliydi her gelişinde kurabiye istemesi yicem onu ya
Vee Hazel ve Leon. O kadar iyi arkadaşlardı ki Jinava'nın, Rast'ın evinde kaldığını duyunca onun güvende olduğundan emin olana kadar bırakmadılar işin peşini. Ve birazcık onları shipliyor olabilirim...
BİRAZDAN SONDAN BAHSEDEBİLİR MİYİM O SON NEYDİ ÖYLE?????
Yetkililere sesleniyorum acil 2. kitap gelmeli istek değil ihtiyaç!!!
#tutkununtanrısı #isillimae