𝒵𝒶𝓂𝒶𝓃 𝒜𝓁ℯ𝓋𝒾
Kalemını sevdiğim yazarımızın çnceki serisinin finalini yeni yapmışken farklı temada yeni bir serisiyle tanıştım çok guzeldi. Akıcı anlatımı ve keyıf veren hıkayesıyle nasıl bitti anlamadım. İkinci kitap bi tık aksiyon içerecek bence eğer tahminlerim doğruysa tabii, o yüzden doğrumu tahmın edıyorum acaba diye merakla beklemeye başladım bile çoğumuz kitabın konusunu patron asistan ilişkisi olarak anladık ama öyle değilmiş şimdiden söyleyim. Ayrıca Yetişkin içerik mevcut . Ya ben çocuğu zaman bu uyarıyı yapmayı unutuyorum .
Bu arada yılın İlk kitabını bir günde bitirdim. Sabah başladım akşama bitti.
Hadi konusuna geçelim.
Nüzhet ailesinin sahip olduğu bankanın yönetimindedir. Herzaman kararlarına mantığıyla yön verir. Başarılı,gözalıcı güzelliği,duruşuyla her zaman dikkat çeken biriyken arkadaş çevresi olmayan duygusal açlığın içinde mutlu görünmeye çalışan biridir. Hayatında büyük bi boşluk var ve bunu kimseyle paylaşamıyor. Yaş ilerledikçe anne olmak imkanı azalan genç kadın biranönce evlenmek istiyor ve ...
Saruhan Nüzhet'in aile dostunun oğludur ayrıca abisinin yakın arkadaşı,iş ortagı ve iş dünyasında da tanınan başarılı işadamıdır. Ve ayrıca; burası çok önemli! Nüzhet ile sürekli birbirlerini yiyen oldukça zıt görünen ikilidir.
Bir akşam Nüzhet yalnızlığının içinde debelenirken kendini açacak birini arar ve aklına Saruhan gelir . Adresini ister ve yola koyulur. İşte her şey o akşam başlar kedi köpek misali çiftimizde zincirlerini halkaları kırılmaya başlar.
Sonrası olay okuyun öğrenin.
Anlaşmalı evlilik ,iş dünyası, aşk,tutku temalarının ağır bastığı keyifli ve akıcı serinin ilk kitabı. Tavsiyemdir efendim
Sevgiyle ve kitapla kalın