·423 syf.····Okunma: 02 Ocak 2026 02:48 Dili çok ağır değildi gayet akıcıydı 1 günde bitirdim zaten böyle bir kitap okumayı düşünüyordum bu sıralar. Yazar çoğu betimlemede tekrara düşmüş zaten lise 1 bir kızın ağzından okuduğunuz için de "cringe" gelecek yerler olabilir. Çok da bir beklentiniz olmasın ama klişe, akıp giden, kısa sürede bitireceğim bi kitap olsun diyorsanız okuyabilirsiniz.
-Spoiler olabilir-
İletişim kursalardı ve cesaretli olsalardı sonu böyle bitmezdi. Ne Jamie ne de Sylvie hayatlarında olurdu zaten. Sadece tek bir gün beraber oldular üzücü evet ama Autumn'un bakış açısından okuduğumuzda Sasha ve Jamie neyse Sylvie'nin bakış açısından okusaydık Autumn ile Finny de oydu.
İkinci kitabını okumaya cesaret edemiyorum. Bu kadar klişe başlayıp da böyle bir şekilde biteceğini düşünmemiştim... 83. Bölümden sonrasını okumayın... bırakın orda güzel bitmiş olsun...