·144 syf.····Okunma: 02 Ocak 2026 21:39 Kurgusal olarak çok güzel yazılmış, duygu dolu satırlarında gözlerinizden yaş akmaması mümkün değil.. Öncelikle isteyip de başarmanın sonucunu ve bu sonuç ortaya çıkarken yanında olan tüm iyi kalpli dostların varlığı çok güzel işlenmiş. Tabi bunun yanında iyi kalpli dostlara vefa borcu da.. Yalnız herkese ayrı şekilde maddi açıdan destek olması, aynı anda hepsinin maddi sıkıntı çekmesi durumu var da kurgu olduğu için çok takılmadım. Kitapta geçen bazı cümlelerde de çok güzel mesajlar var. Gerçekten tek solukta bitirilebilecek akıcı bir kitap. Benim gibi uzun zaman kitap okumaya ara verdiyseniz böyle bir çocuk kitabıyla başlamak mantıklı olabilir.