Puan vermedi·288 syf.····Okunma: 02 Ocak 2026 22:50 Bu kitap benim hayallerimde yaşamak istediğim basit, çok huzurlu, kendi rutinine sahip o hayatı oluşturdu. Kichijoji kentinde bir kitabevinde çalışan iki kadın kitapçının anlaşmazlığı ile başlayan hikaye bu ikilinin toplumsal tabular ve mansplaining, Mobbing ve daha niceleri karşısında gelişen dostluklarını anlatıyor. Kitabı bitirene kadar hep onların hikayesini düşündüm ve başka şeyler yaparken yine kitaba dönmek istedim. Çok keyifliydi, tavsiye ediyorum özellikle kadın okurlar bence bu kitabı okusun ve gündelik hayatımızda karşılaştığımız birçok zorbalığa şahitlik ederken okudukları dik duruş ve kararlılık sayesinde azimle çalışmaya daha sıkı tutunsunlar. Birçoğumuz yaşadığımızdan çok daha fazlasıyız. Hak ettiğimizi de alacağımıza inanıyorum. Güzel ve akıcı bir anlatımı olan bu kitap belki de birilerine destek olur, umut olur, rahatlatır ve neşelendirir...