Kitap ilk çok güzel başladı. Çok Güzel ilerledi. Sanki bir yerden sonra durağanlaştı. Hatta bir ara kafam karıştı şimdi noluyor felan dediğim yerler oldu ama iyi ilerledi. Sonu beni pek tatmin etmedi. Sadece iki yeri çok beğendim ;
Birincisi : abby' nin yolda yatan kişiyi gördüğü anı.
İkincisi de : kitabın son sayfasındaki olayı .
Çoğu kişi acayip ters köşeydi felan demiş ama bence ters köşe felan değildi. Daha güzel olabilirdi. Kitabı okurken bu kesin çok iyi diyorsun hop kötü çıkıyor. Yani kimse iyi felan değil kitaptaki herkes bir tuhaf. Sanki kitapta eksik bir şeyler vardı ve yazar bunu tamamlamadan kitabı bitirmiş. Yinede kötü bir kitap değil. Severekte okudum...