Polisiye okumayı seven biri olarak bir tık beklentimin altında kalan bir kitap oldu.Ama genel olarak yapılan tasvirleri beğendim. Cappadokya'da yaşayan biri olarak okurken işlenen cinayetler gözümün önünde canlandı. Betimlemeler ve yeri geldiğince yapılan bilgilendirmeler güzeldi. Katili tahmin ettiğim kişi çıktı. Sıkmadan sade bir dille anlatılmış. Sonunu hiç tahmin etmediğim şekilde bitti. Ve birazcık üzücüydü...