Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 03 Ocak 2026 12:44 Kitabı beğendim. Duygular okuyucuya güzel verilmiş. Anneyi anlamaya çalıştım bir anne olarak ama bırakması asla kabul edilebilir değil. Babanın tutumu , çabası çok doğal verilmiş. Okumak isteyenlere
Tavsiye ederim .