Okuması zor bir kitap, farklı zamanlarda yazılmış kısa günlüklerin bir araya getirilmesinden oluşmuş, dili çok ağdalı? ağır? diyebilirim, okurken kendinizi vermenizi bekliyor cümleler,
çeviri olarak okuduğum kitaplardan sonra Türkçe yazılmış bir kitap hissini veriyor, birleşik kelimeler çokça kullanılmış, Türkçenin kendi gücünü görüyorsunuz, herkese göre değil okuması,
otobiyografi mi kurgu mu anlamak zor kesinleştirmek de imkansız