İnsan bekleyince yoruluyor, hele boşuna bekliyorsa daha da çok.
Sayfa 39 - KafkaOkur Dergisi·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
5 +1'leme
·
6,2bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bide belirsizlik varsa...
Hele ki hiç gelmeyecek olanı beklemek...
Olurmu olmazmı beklemek ten sıkıldım