9/10
·890 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
Açık konuşmak gerekirse ilk 300-400 sayfa ben ne okuyorum ve keşke seriye devam etmeseydim dediğim çok oldu. Karakterlerimizin yirmi yıl sonraki halleri, siyasi ve kişisel farklılıkları onları karşı karşıya getirdiğinde hayır ben böyle bir şey okumak istemiyorum dedim kendi kendime. Ancak kitap gerçekten çok akıcı ve güzeldi. Olayların ilmek ilmek işlenmesi bir sonuca varması ve temponun bir an bile düşmemesi beni kitaba bağladı. İyi ki okumuşum çok ama çok sevdim. Üç Silahşörler... :))))) ve D'antargan hatta onların uşakları hepinizi çok sevdim ve devam kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum. Ufak bir eleştiri yayınevine kitap zaten yeterince kalın, puntoları da çok küçük bence. Keşke biraz daha büyük punto tercih edilseymiş ve bence yazım yanlışları da göze batıyor... Bu iki unsur gözlerimi çok yordu -belki de ben yaşlandım artık :) -
Üç Silahşörler 2 - Yirmi Yıl SonraAlexandre Dumas · Alfa Yayıncılık · 2017221 okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.