Kitap çok akıcı ve ters köşelerle doluydu her zamanki gibi. Ancak bu sefer konu ekstra rahatsız ediciydi, içinde bir karakter var ki nefret etmek yetmiyor direkt paramparça etmek istiyor insan. Tabi diğer karakterlerde ondan geri kalmıyor neredeyse. Müthiş bir kitap değil ama kafa dağıtmak için okunabilir öneririm.
Son sayfada bile yazar yapacağını yapmış. :)