Neden okudum yazar neden yazdı hiçbir şey anlamadım. Raul Vega diye bir abimiz var. Kasabanın zengin ve müzmin bekarlarından. Yan komşusunun yeğeni Elaina isimli kızımıza tutuluyor. Kızın 18 yaşında olduğunu sandığı için başlarsa kendini tutuyor falan ama sürekli kıza bebeğim demeler salak salak ellemeler falan. Abicim bu da tacize giriyor farkında mısın? Ay hiç çekici gelmedi hal hareketleri. Neyse bu kızın babası savaşta ölmüş anası da hastalanıp ölmüş kız da bu yüzden okulu askıya almış. 21 yaşında başlamış üniversite okumaya ama annesi hemşirelik istediği için okuyor yoksa bölümü falan sevmiyor. Teyzesi jeni miydi neydi onun yanına gidip duruyor bunlar çok destek kıza. İşte teyze parti yapma bağımlısı o da ayrı bir salak. Parti malzemesi almaya gidiyor kız ortada kalıyor arıyorlar raul beyi git kıza bak diye bu da kıza bakıyorum ayağına halleniyor. Kasabada kızla yaşıt bir oğlan var kıza yürüyor ama adam ona da karışıyor. Sonra kitabın sonunda adam salak saçma tavırlar yapsa bile bunlar birlikte olup evleniyorlar bitiyor gidiyor.90 sayfa falan ama zaman kaybı ben ettim siz etmeyin