Kitap üç farklı kadının mücadelesini ele alıyor.Her bir kadının hikayesinin sonu açık kapı bırakılıp okuyucuya son bırakılıyor.Kitabın sonu bir şekilde bu üç kadının birbirlerinin hayatına dokunması ile bitiyor ve bu fikir hoş ama yazar bu kısmı maalesef çok üstün körü bir şekilde kısa kesiyor.Ayrıca üç hikaye için karakterlerle aynı derinlikte bağ kurmamızı sağlayacak detaylara girilmiyor.Okuyucu Smita karakterini daha fazla özümserken-en azından bende yarattığı hissiyat bu yöndeydi-diğer karakterler Giulia ve Sarah için yüzeysel bir anlatımdan dolayı iz bırakan karakterler olmadılar.