Bu kadar kısa bir kitabın beni bu denli yoracağını hiç düşünmemiştim. Yazarın olay örgüsünü aktarma biçimi, hikâyeyi takip etmeyi gereksiz yere zorlaştırmış. Okuyucunun zekâsına güvendiği söylenebilir; ancak bana çok yüzeysel bırakmayı tercih etmiş gibi geldi. Sonuç olarak ne hikâyeyle ne de anlatım tarzıyla bağ kurabildim.