Klasikleşmiş bir hikaye ve gidişatı olsa da, romcom yolunda her şey mübahtır diyoruz.
Eğlenceliydi, güzeldi, bu seride o "aşk" kavramı fazla hızlı gelişiyor sadece. Her kitabında görüleceği şekilde. Sonra ufak bi ayrılma oluyo, finali de sonsuza kadar mutlu yaşadılar şeklinde bitiyor.
Kira, zenginlik içinde ve ikizinin kanatları altında büyümüş bir kız. İkizi olmadan da başının çaresine bakabileceğini herkese kanıtlamak adına, Dream Harbour'dan bir çiftlik satın alıyor. Yılbaşı ağacı çifliği.
Bennett ise ablasının ısrarları üzerine, sadece yılbaşını orada geçirmek için giden, 3 köpeğe sahip bir misafir. Ve çok yardımsever. Kira'nın o çiftlikte tek başına ve soğukta olmasına içi el vermiyor ve her türlü yardım etmeye çalışıyor.
Gibi kısaca özetleyebiliriz sanki. Sanırım serideki favorim hâlâ Tarçınlı Rulo Kitabevi