·504 syf.····Okunma: 06 Ocak 2026 00:28 “Dört Rüzgâr” isimli romanı Ankara’da bir kitapçı bana önermişti. Zaman zaman kitapçılarda birilerine “Bana kitap önerir misiniz?” Diye sorar önerdikleri kitabı alırım ve bunu yaptığım için hiçbir zaman pişman olmadım. Önerilen bütün kitaplar harika kitaplar oluyor ve bu kitap da o kitaplardan biri oldu. Özetini veya konusunu anlatmayacağım, kitabı alırken zaten bunu araştırırsınız fakat şunu söyleyebilirim ki bu eser en duygusuz insanı bile son sahnesinde ağlatır. Kıtlığın, adaletsizliğin ve insanlık dışı muamelenin beraberinde neler getirdiğini gösteren bir eser…